Header afbeelding
Geertjesweg 5a 6706 EA Wageningen Tel:0317-412 921

Klacht melden

De medewerkers van huisartsenpraktijk A.H. Onderstal streven ernaar, om u de beste zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft blijf er dan niet mee rondlopen.

Wat kunt u doen?

Als u een klacht heeft bespreek dit dan met uw huisarts. Ook als het een klacht is die betrekking heeft op een andere hulpverlener, kunt u dit altijd met uw eigen huisarts bespreken. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. U kunt dit doen door dit formulier in te vullen of door zelf een brief te schrijven. Uw melding kunt u vervolgens inleveren in de brievenbus aan de buitenzijde van ons pand. Als uw klacht betrekking heeft op medisch handelen, dan zal huisarts A.H. Onderstal contact met u opnemen. Indien de klacht te maken heeft met de gang van zaken in het centrum, zoals de bereikbaarheid, wachttijden etc. dan wordt er contact opgenomen door de huisarts of de praktijkmanager. Afhankelijk van de aard van de klacht zal de reactie telefonisch danwel schriftelijk zijn. Wij zullen binnen 1 week op uw klacht reageren,mits uw huisarts niet met vakantie is, anders z.s.m. bij terugkomst. Het doel van dit contact is om te komen tot een oplossing van het probleem. Uiteraard wordt hierbij alle informatie strikt vertrouwelijk behandeld. Indien de klacht niet direct oplosbaar is en/of bemiddeling behoeft dan kunnen wij hiervoor een externe klachtenfunctionaris inschakelen.

Onze praktijk is ook aangesloten bij Klachten regeling Zuid. Zij zijn een onpartijdige groep welke klachten t.a.v. uw huisarts behandelen. Klik hier voor nadere informatie.


Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord